خرید دستگاه خشک کن میوه

خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی + مشاوره رایگان راه اندازی

خرید و راه اندازه ی خط تولید خشک کن میوه بصورت صنعتی به چقدر هزینه نیاز دارد؟ فرآیند تولید میوه خشک با ابعاد صنعتی چه تجهیزاتی نیاز دارد؟

میوه ها یکی از محصولاتی هستند که می توان بوسیله ی دستگاه خشک کن صنعتی تبدیل به محصول فرآوری شده یعنی خشک شده تبدیل نمود. دامنه ی تولید خشکبار بوسیله دستگاه خشک کن بسیار گسترده است، بطوریکه خیلی از کارگاه های صنعتی تولید کشمش و لواشک و حتی گیاهان دارویی با همین دستگاه آغاز به کار کرده اند و توانسته اند قدم های خوبی را در جهت افزایش تولید و اشتغال بردارند.

دستگاه های خشک کن صنعتی این پتانسیل را دارند که بتوانند بصورت ۲۴ ساعته کار کنند و هر نوع مواد غذایی که قابلیت خشک کردن را داشته باشند را خشک کنند.

این دستگاه ها البته در فضاهای صنعتی قرار می گیرند و به برق صنعتی یعنی سه فاز هم نیاز دارند. البته قبل از خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی نیاز به انجام زیرساخت ها و الزاماتی دارید که این موارد در چارچوب یک پروژه به شما مشاوره داده خواهد شد.

قبل از خشک کردن میوه باید چه فرآیندی را انجام دهیم؟

میوه ها بر خلاف سبزی فرآیند طولانی تری برای خشک کردن دارند یعنی برای اینکه بتوانیم هر نوع میوه ی تازه را به میوه ی خشک شده تبدیل نماییم لازم است این فرآیند ها را طی کند.

این مراحل اصلا پیچیده نیستند و برای خشک کردن میوه می توانیم هم بصورت دستی و هم به وسیله ی دستگاه های کمکی اینکار را انجام دهیم.

در واقع تولید میوه خشک با استفاده از دستگاه های کمکی خیلی راحت تر و سریع تر انجام می شود. به عنوان مثال برای خرید کردن میوه ها دیگر نیازی به کارگران زیاد نداریم که بخواهند با چاقو اینکار را انجام دهند بلکه امروزه دستگاهی به نام اسلایسر ابداع شده که می تواند حجم زیادی از میوه ها را در کمترین زمان خرد کند.

خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی

دستگاه اسلایسر اینطور کار می کند که وقتی میوه ها را از قسمت مخزن بالایی آن می ریزید یک تیغه آنها را به شکل های دلخواهی که می خواهید در می آورد. شکل های دستگاه اسلایسر غالبا بیضی، دایره، رنده ای، خلالی و حبه ای است.

هسته گیری میوه ها هم بسیار راحت تر از قبل شده و دردسر های گذشته را ندارد و بوسیله ایزار دستگاه هسته گیر می توانیم در هر ساعت مقدار زیادی از میوه ها همچون سیب، آلو، زرد آلو، هلو، انبه و به را هسته گیری کنیم.

اگر بخواهیم هسته ی هر کدام از این میوه ها را بصورت دستی انجام دهیم مسلما وقت و هزینه بر دار است و مانع از افزایش حجم تولید می شود.

برای اینکه زحمت فرآیند تولید به حداقل خودش برسد دستگاه پوست کن ساخته شده که وظیفه ی گرفتن پوست میوه هایی همچون سیب و مرکبات و غیره را به عهده دارد. در واقع این پوست کن هم می تواند در هر دقیقه وزن عمده ای از پوست میوه جات را بکند.

البته قبل از همه ی اینها برای شستن میوه و سپس خشک کردنشان نیاز به وان و خظ شستشو داریم که این وسیله می تواند چند تا کار از جمله گل زدایی، میکروب زدایی و آنزیم زدایی را با هم انجام می دهد.

در مجموع همه ی اینها در کنار هم به یک فرآیندی برای تولید میوه خشک تبدیل می شود که می توانید بوسیله این ابزار ها خط تولید را کاملا اتومات کنید.

 

راه اندازی یک خط تولید صنعتی میوه خشک چقدر هزینه دارد؟

هزینه بخش مهمی از راه اندازی یک خط تولید صنعتی است و برای تولید و داشتن یک خط کامل مجبوریم این هزینه ها را صرف کنیم. اما خرج کردن این هزینه ها در جا و زمان مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است که بدانیم چه هزینه ای بابت صرف چه کاری می کنیم.

در واقع دانستن این موضوع که با پرداخت هزینه ی یک خط تولید میوه خشک کنی، چه ماشین آلاتی و با چه کیفیتی خریداری کردیم. چون مسلما اگر جایی هزینه ی اشتباهی انجام دهیم دچار کمبود بودجه خواهیم شد و دیگر نمیتوانیم هزینه های دیگر را پوشش بدیم.

خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی

در واقع راه اندازی یک خط تولید به چند عامل مهم بستگی دارد که یکی از آنها ظرفیت تولید می باشد، دیگری تعداد دستگاه ها و نوع محصولی که می خواهیم خشک کنیم مربوط است و همچنین کیفیت خشک کردن و اینکه چه نوع محصولاتی را خشک می کند هم ارتباط دارد.

اگر بخواهیم هزینه تمام شده برای راه اندازی را بدانیم لازم است حتما قبلش اطلاعات کاملی در اختیار تولید کننده این ماشین آلات قرار دهیم تا بتواند به درستی راهنمایتان کند.

خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی

به همین دلایل و مزیت های کار خشک کن های صنعتی است که همه ی افراد و حتی تازه کارها هم به دنبال تهیه دستگاه خشک کن صنعتی هستند که بتوانند کارشان را در وسعت بیشتری شروع کنند.

خرید دستگاه فقط موضوع با اهمیتی تیست و در واقع دانستن این موضوع که در قبال هزینه ای که می کنیم چه خدمات و چه نوع ماشین آلاتی را خریداری می کنیم اهمیت دارد.

شما می توانید برای اینکه بدانید یک خط تولید خشک کن میوه از چه دستگاهی تشکیل شده و قیمت هر کدام و تمام شده ی آن چقدر است، می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید و اطلاعات موردنیاز و مفیدی دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما