قیمت دستگاه خشک کن سبزی

قیمت دستگاه سبزی خشک کن نیمه صنعتی کابینی

قیمت دستگاه سبزی خشک کن های نیمه صنعتی کابینی با ظرفیت ۱۰۰ کیلویی، ۲۰۰ کیلویی، ۳۰۰ کیلویی و ۵۰۰ کیلویی براساس ظرفیت آنها مشخص می شود. به طور کلی دستگاه های خشک کن براساس نوع کارکرد به سه دسته ی خانگی، نیمه صنعتی، و صنعتی تقسیم می کنند و دستگاه های کابینی را می توان بر همین اساس بنابر ظرفیتشان که تعداد سینی آنها بیانگر ظرفیت و حجمی است که می توان در هر بار استفاده از دستگاه، سبزی را خشک نمود. به طور مرسوم دستگاه هایی که دارای تعداد سینی ۳۰ عددی هستند در دسته مدل های خانگی و مدل هایی که بین ۶۰ تا ۴۰۰ سینی دارند و ظرفیت میانگین آنها ۱۰۰ تا ۵۰۰ کیلو هست در دسته ی دستگاه های نیمه صنعتی قرار می گیرند.

دستگاه های صنعتی هم بیشتر از ۸۰۰ سینی دارند و ظرفیت ورودی که می تواندر هر بار سبزی در داخل آنها قرار داد حداقل ۱ تن است. مدل های صنعتی را می توان در هر ظرفیتی بنا بر سفارش مشتری تولید نمود محدودیتی از بابت تولید نخواهیم داشت.

قیمت دستگاه سبزی خشک کن نیمه صنعتی کابینی

انتخاب نوع دستگاه خشک کن برای شروع به کار بسیار اهمیت دارد و مهم است بدانیم براساس چه مولفه هایی باید دستگاه خشک کن را خریداری نماییم. شاید شما هم از این اطلاع نداشته باشید خرید دستگاه خشک کن خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی فقط صرفا نباید براساس بودجه ما باشد. بلکه باید نکات دیگری مثل فضای کاریمان، ظرفیت دستگاه، محصولاتی که قصد داریم تولید نماییم و همچنین شهری که قصد داریم اینکار را انجام دهیم.

آیا دستگاه های خشک کن نیمه صنعتی نیاز به برق سه فاز دارند؟

دستگاه های نیمه صنعتی طوری ساخته شده اند که کوره ی اصلی اسن دستگاه ها از نوع گاز و یا گازوئیل بوده و منبع گرمای اصلی دستگاه خشک کن سبزی از این دو تامین می شود و برق صرفا برای تامین برق مصرف فن و سنسور های اصلی دستگاه مثل دما و رطوبت انجام می شود.

البته از لحاظ برق مصرفی می توان گفت در هر ساعت یک کیلووات برقی است که توسط این دستگاه مصرف می شود که در مقابل دستگاه های پر مصرف مشابه ای که در بازار وجود دارد یک دهم آنها مصرف دارد.

قیمت دستگاه سبزی خشک کن

هر چند دستگاه های خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی تحولی عظیم در صنایع غذایی ایجاد کرده و خصوصا محصولاتی حساس مثل سبزیجات که با درست خشک کردن آنها کیفیت آنها کم و یا از بین می رود. مسلما دستگاه خشک کن با کیفیت می تواند به حفظ و نگهداری عطر و طعم سبزی کمک زیادی کند و بدون آنکه رنگ سبزی را تیره کند آنرا به بهترین شکل خشک می کند.

قیمت دستگاه سبزی خشک کن نیمه صنعتی کابینی

امروزه بدلیل اینکه تنوع در دستگاه های خشک کن به قدری زیاد شده که رقابت بین شرکت ایجاب می کند که بهترین دستگاه و محصولات تولیدی خود را به بازار عرضه کنند. البته به غیر از کیفیت مولفه ی مهم دیگری مثل قیمت هم در خرید اهمیت دارد. البته تشخیص ارزش دار بودن یک دستگاه و همخوانی با قیمت آن کار زیاد سختی نیست و تنها با مقایسه بین چند برند از نظر مشخصات فنی و خدماتی که از طرف شرکت به خریداران داده می شود. با همین مقایسه ها میتوانید خشک کنی مناسب کار و تولیدی خود را بهترین قیمت خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما