قیمت دستگاه خشک کن سبزی

قیمت دستگاه سبزی خشک کن گازی ارزان

دستگاه سبزی خشک کن گازی دارای قیمت های مختلفی است که ارزان ترین مدل آن خشک کن ۱۰۰ کیلویی نیمه صنعتی می باشد. تولید سبزی خشک در سال های اخیر همواره درگیر دو موضوع اصلی قیمت و کیفیت بوده است. در مورد کیفیت می توان به نوع سبزی، تازگی سبزی، رنگ و طعم سبزی و مهم تر از بقیه روش خشک کردن سبزی و دستگاهی که بوسیله ی آن سبزی خشک می شود اشاره نمود.

هر یک از آنها در کیفیت نهایی محصول خشک شده دخیل است. مواردی که مربوط به کیفیت خود سبزی می شود را باید در کشت و کاشت و همچنین نحوه ی صحیح برداشت سبزی جست و جو نمود که در نهایت روی طعم و عطر سبزیجات خیلی تاثیر گذار خواهد بود.

امروزه دیگر هیچ کسی به سراغ روش های تولید سبزیجات خشک بوسیله سایه خشک و یا آفتابی نمی رود و جدید ترین روش یعنی استفاده از دستگاه خشک کن برای کار خود بهره می گیرند.

دستگاه های خشک کن سبزیجات در مقایسه با روش قدیمی سبزیجات را با کیفیت و ظاهر یکدست و ثابتی خشک می کند و بی آنکه سبزی در اثر حرارات و گرمای زیاد بسوزد، رنگ ثابت خود را حفظ می نماید. البته دستگاه خشک کن مزیت های متعدد دیگری مثل افزایش سرعت در خشک کردن سبزی ها و همچنین مقرون به صرفه بودن اینکار دانست.

البته اگر سبزیجاتی با کیفیت مناسب و درجه یکی خشک شود روی قیمت سبزی خشک شده بسیار تاثیر دارد و می توان با درجه ی اول سبزی در بازار به فروش رساند و دیگر از بابت کیفیت نگرانی نداشته باشیم.

قیمت دستگاه سبزی خشک کن گازی ارزان

دستگاه سبزی خشک کن گازی

شاید بتوان گفت یکی از پر تقاضا ترین مدل هایی که در بازار به وفور از آن استفاده می شود و همواره جزو اصلی ترین خواسته های مشتریان است مدل دستگاه خشک کن با سوخت گاز است. چرا که چون در کشوری زندگی میکنم که هزینه های گازی آن به شدت در مقایسه با سوختی مثل برق ارزان تر و به صرفه است و از این جهت باعث می شود دستگاه هزینه های انرژی کمتری را به خود اختصاص دهد. البته این مورد در کشوری مثل آلمان و روسیه که هزینه های گاز بر خلاف برق بیشتر است، دستگاه های خشک کن را با سوخت مصرف برق برای آنها ساخته می شود.

البته در بعضی از نقاط ایران که هنوزه گازکشی نشده و از این انرژی برخوردار نیستند بهتر است از سوخت های جایگزین مثل کپسول و یا گازوئیل استفاده نمود.

لازم به ذکر است که بدانید گازوئیلی و یا گازی بودن کوره ی دستگاه خشک کن روی کیفیت و یا طعم محصول خشک شده و نهایی تاثیر نخواهد گذاشت و به عبارتی شاید برای شما سوال باشد که با گازوئیلی کردن سوخت دستگاه آیا محصول هم طعم گازوئیل می گیرد که در جواب باید لازم به ذکر بشم که شرکت پیشرو صنعت از مشعل های شرکت ایران رادیاتور برای تولید دستگاه های خود استفاده می کند و گازوئیلی بودن روی کیفیت به هیچ وجه تاثیر نخواهد گذاشت.

قیمت دستگاه سبزی خشک کن گازی ارزان

قیمت سبزی خشک کن ارزان

به یقین می توان گفت دستگاه های خشک کن تولید داخل ارزان ترین و با کیفیت ترین مدل هایی هستند که در تمام سطح جهان وجود دارد. برای اینکه متریال و مواد اولیه برای ساخت دستگاه خشک کن کاملا ساخت داخل بوده و با قیمت خیلی کمتری بدست تولیدکنندگان می رسد.

البته فلزاتی هم که در ساخت بدنه دستگاه استفاده می شود بهترین و ضخیم ترین نوع فلزات هستند که نسبت به قیمت جهانی بسیار بصرفه اند.

البته قیمت اصلی دستگاه های خشک کن فقط صرفا با متریال و سازه ی آن تعیین نمی شود بلکه تعداد سینی و ظرفیت دستگاه خشک کن هم در قیمت نهایی تمام شده هم بسیار موثر است. البته دستگاه های خشک کن با کیفیت که از سازه ی سخت و قوی ساخته شده باشند حداقل از ۴۰ میلیون تومان بازه ی قیمتی آنها شروع می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما