قیمت دستگاه خشک کن میوه

قیمت بروز ترین دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات

بروز ترین دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات کدام مدل ها هستند؟ قیمت دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات کاملا هوشمند چقدره است؟ در بازار با تنوع بالایی از انواع دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات مواجه هستیم که هر کدام دارای خصوصیات فنی و ظاهری متفاوت از هم هستند که انتخاب را برای ما دشوار می کنند. البته در گذشته خشک کن هایی هم از کشور چین وارد کشور ما میشد که رقابت را برای دستگاه های ایرانی دشوار می کرد اما با بالا رفتن کیفیت خشک کن های تولید داخل، دیگر بازاری برای خشک کن های خارجی نبود و از بازار خارج شدند.

در کنار تولیدات با کیفیت خشک کن های میوه و سبزیجات، برخی شرکت های نامعتبری هم هستند کار کپی برداری و تولید دستگاه های بی کیفیت مشغول هستند که با زیبا کردن ظاهر دستگاه، باعث به دام انداختن خریداران می شوند. و همواره توصیه ما اینکه در هنگام خرید تحقیقات کاملی در مورد آن دستگاه کنید و از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید.

البته بعد از خرید هم مهم است که خدمات پس از فروش معتبر داشته باشد و بتواند تمام مشکلات احتمالی پیش رو را پشتیبانی کند و هیچ دغدغه ای را برای خریداران به همراه نداشته باشد. خدماتی که از جانب شرکت تولید کننده دستگاه خشک کن به مشتریان داده می شود .

قیمت بروز ترین دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات

بروزترین دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات

به صورت کل دستگاه های خشک کن به سه مدل کابینی، مایکروویو و تونلی تقسیم می شوند. البته امروزه ماشین آلات خشک کن جدیدی هم مثل فریز درایر و یا خشک کن های القایی هستند که به بازار روانه شدند اما به دلیل قیمت بالا حالت عمومی ندارند و از توضیح آنها صرف نظر خواهیم کرد.

خشک کن های کابینی و تونلی هر دو با باد گرم محصولات را خشک می کنند و در مقایسه با هم خشک کن های تونلی سرعت بیشتری دارند. البته از خشک کن های تونلی برای خشک کردن همه مواد غذایی نمی توان استفاده کرد که البته یک استثنا دارد که اگر طول نوار نقاله بیشتر از ۱۰ متر باشد می تواند مواد غذایی دیگری هم خشک کند.

مدل های مایکروویو را می توان جدید ترین و بروز ترین دستگاه خشک کن حال بازار دانست که در همه ی کشور ها کاملا به رسمیت شناخته شده است. این دستگاه بوسیله ی یا باد گرم کار نمی کند بلکه این دستگاه خشک کن توسط اشعه ای که از خود تولید می کند باعث ایجاد گرما و خشک شدن میوه و سبزیجات می شود.

البته لازم به ذکر است که این دستگاه مایکروویو حالت تونلی داشته و مواد غذایی بروی یک نوار قرار می گیرند. دستگاه مایکروویو کاربرد زیادی در صنایع شیمیایی و خصوصا دارویی برای خشک کردن انواع مواد و قالب ها دارد و امروزه به عنوان یکی از با ارزش ترین دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات شناخته شده است.

قیمت بروز ترین دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات

قیمت دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات

همان طور که اطلاع دارید دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات مانند بسیاری از کالاهای دیگر دارای تنوع مدلی و ظرفیتی است که این متنوع بودن به این دلیل است که هر فردی براساس شرایط مکانی خود و بودجه ای خود از بین سه مدل دستگاه یعنی خانگی، نیمه صنعتی و یا صنعتی یکی از مدل ها را انتخاب نماید.

البته در هنگام خرید این دستگاه با قیمت های متفاوتی در بازار مواجه هستیم که می تواند از ۴۰ میلیون تومان شروع شده و با افزایش ظرفیت و اندازه ی دستگاه این مبلغ بیشتر خواهد. البته شرکت سازنده، کیفیت دستگاه خشک و قابلیت ها هم در قیمت دستگاه خشک کن میوه و سبزی بسیار تاثیر گذار است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما