قیمت دستگاه خشک کن میوه

قیمت انواع دستگاه خشک کن میوه خانگی + اقساطی

آیا قیمت خرید اقساطی انواع دستگاه خشک کن میوه خانگی با تسویه نقدی تفاوت دارد؟ شرایط خرید قسطی دستگاه چگونه است؟

دستگاه خشک کن نه تنها امکان تولید و خشک کردن میوه را دارد بلکه زمینه ی خشک کردن محصولات دیگری چون، سبزی، کشمش، گیاهان دارویی و سایر خشکبار هم دارد. قابلیت اصلی و بطنی دستگاه های خشک کن، همه کاره بودن آنهاست و مختص تولید یک یا دو تا محصول نیست.

در بحث میوه می توان از دستگاه خشک کن همه ی انواع میوه جات را خشک نمود و فقط روش خشک کردن آنها با یکدیگر متفاوت است.

دما و زمان دو معیار برای خشک کردن میوه است. هر کدام از این دو معیار برای میوه ها متفاوت است و متناسب با میزان رطوبت میوه کم و یا زیاد می شود.

به عنوان مثال برای میوه هایی با میزان رطوبت بیشتر مثل پرتقال و یا کیوی، مدت زمان خشک شدن آنها طولانیست و باید دمای آنها نیز بیشتر از میوه های دیگر باشد تا کاملا رطوبت آن خارج شود.

قیمت انواع دستگاه خشک کن میوه خانگی

رطوبتی که بر اثر گرما تبدیل به بخار می شود توسط فن تخلیه رطوبت خروجی، به بیرون منتقل می شود و درون دستگاه باقی نمی ماند.

میوه ای که خشک می شود باید از کیفیت و درجه بندی درستی برخوردار باشد که نظر مشتریان و خریداران را جلب نماید که این امر فقط به دو عامل یعنی کیفیت مواد اولیه یا میوه تازه در بازار تهیه می کنیم و همچنین از مدل دستگاه خشک کنی که برای تولید استفاده می نماییم مربوط است.

همه ی این عوامل با یکدیگر به مرغوبیت و کیفیت کمک زیادی می کند. اصولا برای خشک کردن میوه جات، از میوه های خراب و یا کرم زده استفاده نمی کنند و از میوه هایی استفاده می شود دارای آسیبی در حین برداشت نباشند و همچنین از سایز متوسط نیز برخوردار باشند.

این میوه ها توسط چه مدل دستگاه خشک کن ی توسط چه شرکت سازنده ای خشک شود نیز از اهمیت برخوردار است. چون در طعم و رنگ میوه تاثیر گذار است.

یکی از عوامل اصلی در کیفیت دستگاه های خشک کن، درست و یا به عبارتی یکنواخت خشک کردن میوه است.

یعنی گردش هوا بصورتی باشد که بتواند میوه های داخل همه ی سینی را در یک زمان و بدون دخالت دست و کاملا یکسان خشک نماید.

دستگاه خشک کن میوه خانگی

خشک کردن میوه در خانه می تواند به یک کسب و کار پر سود و به عنوان شغل دوم مبدل شود. خشک کردن میوه هم کار سختی است و هم تولید آسان.

یعنی تمام سختی برای تولید میوه خشک به تامین مواد اولیه از بازار و یا باغدار ختم می شود و کار تولید و خشک کردن بدون هیچ دخالت دست انسان توسط دستگاه انجام می شود.

خشک کن های خانگی می تواند میانگین در روز بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلو میوه را خشک نماید و تولید حجم از تولید در روز برای تولید کنندگان به صرفه است و می تواند سود خوبی را نصیبشان کنید.

قیمت انواع دستگاه خشک کن میوه خانگی

دستگاه خشک کن میوه در ابعاد مختلفی ساخته می شوند اما نوع خانگی به جهت اینکه داخل فضای بسته خانه قرار می گیرد و خروج هوا وجود ندارد دارای سوخت برق است و از گاز استفاده نمی کند.

دستگاه خشک کن خانگی دارای ابعادی است که می تواند از درب ورودی هر خانه ای عبور کند و داخل سالن و یا اتاق قرار بگیرد و از آن استفاده نمود. این دستگاه دارای وزن تقریبی ۱۷۰ کیلوگرم است و با چهار چرخی در زیر دستگاه کار گذاشته شده است حمل و جابجا می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما