فروش دستگاه خشک کن میوه

فروش انواع دستگاه خشک کن کشمش تیزابی و آفتابی

انواع دستگاه های خشک کن قابلیت تولید کشمش تیزابی و آفتابی را دارند و اختلاف قیمت فروش تمامی آنها ناشی از ظرفیت دستگاه ها است.

یه فصل تابستان که نزدیک می شویم، باید آماده ورود میوه های شیرینی چون انگور در بازار باشیم که در سرتاسر کشور بصورت همزمان از باغات انگور به بازار می آیند. بعضا تمام انگور ها بصورت خام به بازار عرضه نمی شوند بلکه به کارخانجات برای تولید فرآورده هایی چون کشمش فرستاده می شوند.

کشمش نام محصولی است که از طی خشک شدن انگور توسط گرما تولید می شود که قبلا این روش بصورت سنتی توسط کشاورزان بوسیله ی آفتاب انجام میشد.

اما با ورود خشک کن های مخصوص تولید کشمش، این روش قبلی به فراموشی سپرده شد و در بازار کشمش نه بلکه در ایران، در تمام جهان این صنعت رونق گرفت. هر چند استفاده و بکارگیری از دستگاه های خشک کن انگور امروزه ضرورت یافته و راحتی کار را برای کشاورزان به ارمغان آورده است.

فروش انواع دستگاه خشک کن کشمش

بخش مهمی از تولید کشمش کشور توسط دستگاه های خشک کن انجام می شوند و کمتر کسی پیدا می شود که از روش سنتی استفاده کند.

دستگاه خشک کن کشمش، با دادن هوای گرم همراه با وزش باد تنظیم شده به قفسه هایی که انگور ها در آن قرار گرفته اند باعث کاهش رطوبت انگورها شده که منجر به خشک شدن کامل انگور ها می شود.

کشمش که در این دستگاه خشک شده، قابل بسته بندی نیست، بلکه همراه با خوشه بودن و باید توسط دستگاه دیگری به نام دمگیر کشمش، دمگیری شود و سپس توسط دستگاه بوجاری و یا سورتینگ، ناخالصی ها و گرد و غباری که اگر در آن وجود دارد از بین برود و بعداز این مراحل، کشمش تولیدی قابل بسته بندی و عرضه به بازار است.

انواع دستگاه خشک کن کشمش

دستگاه خشک کن کشمش از تنوع مدل و تنوع زیادی برخوردار نیست بلکه تعداد مدل های آن براساس میزان ظرفیت تقسیم می شود. یعنی این مدل دستگاه دارای کیفیت ساخت و تولید یکسانی هستند که فقط میزان و حجم تولیدشان با هم متفاوت بوده. اما نکته ای که وجود دارد، برای خشک کردن هر نوع انگور از یک روش ثابتی استفاده نمی شود، بلکه روش های خشک کردن انگور ها با هم متفاوت است.

مثلا انگوری که تیزاب به آن زده میشه با انگوری که به روش اضافه کردن گوگرد، خشک می شود فرق دارد.

انگور هایی هستند که به روش آفتابی و یا سایه خشک باید خشک شوند که همه ی این ها در تنظیمات دستگاه خشک کن قرار دارد و می توان برای هر نوع انگور بنابر منطقه ی برداشت و همچنین نوع واریته ی انگور، روش خشک کردن تعیین نمود که هم از کیفیت انگور کاسته نشود و هم بازار پسندی داشته باشد.

فروش انواع دستگاه خشک کن کشمش

در سالهای اخیر استقبال کشاورزان از دستگاه های خشک کن به دلیل سهولت در کار تولید، بهداشتی بودن و کاهش هزینه های تولید بوده است که در نهایت در شرایط آب و هوایی نامناسب هم توانایی تولید کشمش را داشتند و دیگر به داشتن شرایط آب و هوایی نامناسب هم توانایی تولید کشمش را داشتند و دیگر به داشتن شرایط آب و هوایی حتما گرم و آفتابی بند نبودند.

از نظر بسیار از افراد و با تجربه های بازار فروش داخلی و صادراتی، بکارگیری خشک کن های صنعتی و نیمه صنعتی در امور کشاورزی کاملا اقتصادی و کاربر پسند بوده اند و این دستگاه طی چند سال اخیر توانسته اند جایگاه خود را بین بازار خشکبار به طور کامل باز نمایند تا بتوانیم از ظرفیت های تولید و صادرات ان بهره مند شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما