خرید دستگاه خشک کن میوه

خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی نیمه صنعتی

خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی نیمه صنعتی با چه هدفی انجام می شود؟ به ازای خرید دستگاه خشک کن چه خدمات پس از فروشی دریافت می کنیم؟

در حالی که از دستگاه خشک کن برای خشک کردن هم میوه و هم سبزی استفاده می شود.

و این دستگاه را می توان برای محصولات غذایی دیگری چون گیاهان دارویی، انگور، خشکبار و حبوبات نیز استفاده نمود.

دستگاه های خشک کن ذاتا همه کاره هستند و می توان برای خشک کردن هر محصولی استفاده نمود. فقط اینکه خشک کردن همه ی محصولات در یک دما و زمان یکسانی انجام نمی شود و متفاوت از یکدیگر هستند. و به هر حال می توان هر نوع مواد غذایی را خشک نمود.

مزیت اصلی دستگاه های خشک کن میوه و سبزی، بالابردن سطح کیفیت محصولات خشک شده است. یعنی هیچ ابزاری و دستگاهی به اندازه ی دستگاه های خشک کن نمی تواند موادی چون سبزی و میوه را با بهترین درجه ی کیفی خشک نماید.

خشک کردن میوه و سبزی فرآیندی کاملا ساده است که با آموزش های کوتاه مدت می توان هر نوع مواد غذایی را با بهترین شکل ممکن خشک نمود.

خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی نیمه صنعتی

دستگاه خشک کن میوه و سبزی نیمه صنعتی

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشه که آیا کیفیت دستگاه کن صنعتی با نیمه صنعتی فرق می کند؟ در جواب این سوال باید گفت که این دو مدل دستگاه با هم تفاوتی ندارند و فقط در دستگاه صنعتی قدرت موتور بیشتر است و همچنین تعداد سینی ها و ابعاد دستگاه در نوع صنعتی زیاد تر از نیمه صنعتی است.

دستگاه های نیمه صنعتی مناسب کسب و کار های با ظرفیت کارگاهی است و می توان میانگین درآمدی با این دستگاه کسب نمود، بین ماهی ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان در ماه است. دستگاه های خشک کن نیمه صنعتی دارای عملکرد مشابه دستگاه های خشک کن صنعتی است و فقط از برق تک فاز انرژی آن تامین می شود.

خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی

همه دستگاه های خشک کن میوه و سبزی مثل هم نیستند بلکه توسط شرکت های مختلف با سطح متریال و سازه های گوناگونی ساخته می شوند. بعضا در خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی باید به مواردی که خیلی با اهیمت است توجه داشت که می توان به مطابق تعداد سینی و ظرفیت دستگاه اشاره داشت.

یعنی فقط به ظرفیت اعلامی از سوی شرکت تولید کننده اعتماد نکنیم و اطلاعاتی چون تعداد سینی و ابعاد و نوع سینی هم دسترسی و اطلاع یابیم. بعضی از دستگاه های خشک دارای جنس گالوانیزه هستند و بعضی ها از جنس استیل.

با این به این توجه داشت که کیفیت بعضی از استیل ها از گالوانیزه پایین تر است و در مجاورت رطوبت، دچار خرابی و زنگ زدگی می شوند.

بعضا عایق بندی بودن دستگاه هم جزو موارد با اهمیت است که باید در زمان خرید دستگاه به آن توجه داشت که می توان گفت بهترین نوع عایق مربوط به جنس پشم سنگ است که دارای دانسیته بالایی باشد.

این مواردی که ذکر شد قسمتی جزئی است که باید در خرید دستگاه خشک کن رعایت نمود.

خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی نیمه صنعتی

خدمات پس از فروش دستگاه خشک کن میوه و سبزی

امکان خدمات پس از فروش را باید مهم ترین ویژگی هر دستگاه خشک کن تولید این شرکت دانست بطوریکه شرکت پس از ساخت ماشین آلات تمام تست های صحت و سلامت دستگاه را انجام می دهد و سپس به مشتری تحویل می دهد اما برای هر دستگاهی برقی می تواند اتفاق بی افتد از این جهت برای رفع مشکلات احتمالی، شرکت تمام ماشین آلات را به مدت ۱۰ سال خدمات پس از فروش می دهد و به مدت ۱ سال تمام دستگاه ها شامل گارانتی هستند.

در واقع این یک طرح حمایتی از مصرف کنندگان است تا چناچه کالای خریداری شده با کیفیت مد نظر خریدار همسان نبود بتواند دستگاه را به کارخانه برگشت بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما