خرید دستگاه خشک کن میوه

خرید دستگاه خشک کن مایکروویو تونلی + با فناوری جدید

خرید دستگاه خشک کن مایکروویو تونلی با فناوری جدید و بروز برای تولید کنندگانی که به فکر صادرات و یا بسته بندی خشکبار هستند مناسب است. از جمله ویژگی های بارز خشک کن های مایکروویو تونلی بهره گیری از فناوری های جدید و مطابق با تکنولوژی روز دنیا می باشد.

در ساخت این خشک کن ها از فناوری استفاده شده که می تواند هر نوع مواد غذایی اعم از میوه و سبزی را در کوتاه ترین زمان ممکن خشک نماید.

کیفیت و مرغوبیت خروجی که از خشک کن کردن با این دستگاه بدست می آید مدیون وجود فناوری uv در این دستگاه خشک کن دانست.

نحوه ی خشک کردن میوه و سبزی توسط نوار نقاله ای اتفاق می افتد که طول آن متناسب با ظرفیت آن بین ۸ تا ۱۶ متر است.

برای خشک کردن میوه و سبزی باید بروی این نوار در حال دوران قرار داد و این نوار مواد را وارد تونل می کند و بعداز گذشت زمانی، خشک شده آن تحویل می دهد.

خرید دستگاه خشک کن مایکروویو تونلی

در دستگاه خشک کن مایکروویو از لامپ هایی استفاده می شود که کار ایجاد گرما را برای فرآیند خشک کردن انجام می دهد.

دستگاه خشک کن تونلی از سوخت برق با ولتاژ سه فاز برای تامین انرژی استفاده می کند که کاملا متناسب با استاندارد CE اروپا ساخته شده است.

استفاده از این تکنولوژی در این دستگاه باعث افزایش ارزش آن شده است و بهترین گزینه برای صادرکنندگان و تولید کنندگان خشکبار است.

اروپا بهترین مقصد صادرات خشکباری است که بوسیله این دستگاه خشک شده اند و جزو الزماتی است که حتما باید محصولات خشک توسط این گونه خشک کن های مایکروویو خشک شده باشند.

تفاوت دستگاه خشک کن مایکروویو و کابینی

دستگاه های خشک کن در مدل و شکل های مختلفی ساخته شده اند که هر کدام با یک فناوری مختص به خود کار می کنند.

در دستگاه های کابینی که می توان نسل اول خشک کن های میوه و سبزی دانست نحوه ی کار خشک کن توسط فن با ایجاد گردش باد گرم است.

مواد غذایی که در دستگاه قرار می گیرند با برخورد باد گرم به این مواد خشک می شوند.

دستگاه دارای کوره ای که منبع گرما دستگاه نام دارد و این منبع گرما را از باد توسط فن ها از بیرون دستگاه می گیرد و به داخل کابین انتقال می دهد و باعث خشک شدن میوه ها می شود.

خشک کن های کابینی در مدت زمان طولانی میوه و سبزی را خشک می کنند از این جهت برای مواد غذایی تغییر رنگ ندهند به آنها افزودنی می زنند تا از تغییر رنگ و سیاه شدن جلوگیری کنند.

خرید دستگاه خشک کن مایکروویو تونلی

دستگاه های مایکروویو بر خلاف خشک کن های کابینی که دارای سینی هستند و میوه ها بعداز قرار گیری در سینی در داخل کابین خشک کن قرار داد.

در خشک کن های نوار نقاله ای، میوه ها بر روی نوار قرار می گیرند و داخل تونل این دستگاه خشک می شوند.

میوه و یا سبزی که داخل دستگاه قرار می گیرد بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه زمان می برد تا خشک شود  که البته متناسب به نوع میوه و سبزی این زمان متغییر است.

دستگاه های کابینی بر خلاف خشک کن های مایکروویو از استاندارد CE اروپا برخوردار نیستند و محصولات تولید بوسیله این دستگاه کابینی برای عرضه به داخل کشور و یا صادرات به کشور های همسایه متناسب است و برای تولید کننده از جهت اینکه با سوخت گاز کار می کند بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما