خرید دستگاه خشک کن میوه

خرید دستگاه خشک کن انگور و تولید کشمش + همه کاره

قبل از خرید دستگاه خشک کن انگور نیاز به چه اطلاعات مفیدی داریم؟ بوسیله ی دستگاه تولید کشمش چه نوع انگور هایی را می توانیم خشک کنیم؟

دستگاه های خشک کن انگور و تولید کشمش همه کاره بوده و فقط برای تولید و خشک کردن یک مدل انگور استفاده نمی شود. عمده انگورهایی که بوسیله ی این دستگاه، خشک شده اند مویز، کشمش سبز قلمی، کشمش تاکستان، کشمش سنندج، کشمش شیراز و کشمش زرد و پلویی بوده است.

تقریبا هر کشمشی که به روش سنتی خشک میشد، این دستگاه توانایی خشک کردن آن را دارد. دستگاه های خشک کن انگور نقاط مثبت زیادی دارند که یکی از آنها تولید مقرون به صرفه با کمترین میزان خرابی کشمش است.

چون این دستگاه ها با گردش هوای گرم کار می کنند و تمام نقاط انگوری که چه بر روی سینی قرار گرفته و یا آویزان شده است را بصورت یکنواخت، بدون آنکه قسمتی نیمه خشک و یا مرطوب باشد کامل خشک می کند.

خرید دستگاه خشک کن انگور و تولید کشمش

البته خشک کن های انگور برای باغدارانی که حجم برداشت آنها به صورتی است که تولید کشمش برای آنها به صرفه در می آید، خرید دستگاه برای تولید کشمش تصمیم عاقلانه ای است که می تواند در جهت توسعه ی کار و فعالیت آنها کمک زیادی بکند.

مسلما انگوری بوسیله ی خشک کن، به کشمش تولید می شود از قیمت بالاتری به نسبت روش سنتی برخوردار است به این جهت که کیفیت تولید به کشورهای اروپایی بسته بندی می شود و این کشمش های عاری از هر گونه گرد و غبار و میکروب هستند و تمام انگور ها ابتدا آنزیم زدایی شده سپس خشک می شوند.

خرید دستگاه خشک کن انگور

با تغییرات سبک تولید از سنتی به مدرن و امروزی، دیگر کمتر کسی به جهت همسو شدن با تقاضای بازار، به سراغ تولید سنتی کشمش می رود و باغداران به سمت خرید خشک کن های انگور بصورت خانگی و صنعتی رفته اند تا بتوانند با صرف وقت کمتر، سود زیادی از بابت تولید کشمش ببرند.

البته خشک کن های انگور و کشمش ایرانی هم نیز توفیقی خوبی در بازار داشته است و ثابت کرده است هر کسی با خرید و کار با این دستگاه پشیمان نخواهد شد.

البته خرید دستگاه خشک کن انگور هم مستلزم دانستن چند موضوع است که بتواند از بین صد ها دستگاه خشک کن انگوری که در بازار وجود دارد، انتخاب درستی داشته باشید.

خرید دستگاه خشک کن انگور و تولید کشمش

این چک لیست شامل مواردی از جمله انتخاب درست ظرفیت مناسب کار و تولید است. خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر دستگاه خشک کن است. البته به متریال که در ساخت آن بکار رفته و نوع عایق مصرفی هم باید توجه داشت تا از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری نمایید.

البته تعداد سینی، نوع سینی و سایز سینی هم در انتخاب دستگاه خشک کن انگور هم و حیاتی است. فاصله ی بین سینی از همدیگر نکته است که باید از سازنده ی دستگاه جویا شوید تا متوجه شوید که می توانید انگورها را بر روی سینی قرار دهید یا نه. این نکات در کنار هم قرار دهید می توانید بهترین دستگاه را انتخاب نمایید و از کار کردن با آن نهایت لذت را ببرید که چون کار تولید را برای شما راحت و آسوده نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما